Wednesday, October 17, 2012

wahai blog tercinta..

sayang blog neh..sebab blog neh, aku boley tulis ape je yg aku nak tanpa perlu consider blog neh busy ke, rimas ngn aku ke, tertekan ngan aku, aku menyusahkan blog neh ke..xde..blog neh akan sentiasa ada untuk aku bila aku sedey, nak naik gile, xde mood, ilang pedoman, jiwa bergelora..dan macam2 lah..blog neh akan setia mendengar coretan aku..lagi satu..aku xperlu berebot2 dengan orang lain blog neh..sebab blog neh kepunyaan aku sorang je..aku xperlu nk pikir sal orang lain..nak ikut giliran masing2 ke..nak bersabar ke, nak bertoleransi ke..nak bersopan ke ape ke..xpayah!!  im just being myself here..i love u blog ;")..thanks for alway here when i really2 desperately need smeone ;").. thanks sebab hanya ada untuk saya..thanks sebab jadi hak milik saya seorang..jujurnya..saya benci berkongsi menda yang saya suka.,nasib blog neh xde mak bapak kan..senang ckit nak berborak2 manja ngan blog..x perlu nk susah2 pikir sal orang laen..hihihihihi

No comments:

Post a Comment