Saturday, October 13, 2012

helpless me

tahun 4 merupakan tahun yang susah bagi aku..susah bagi ak maksudnya..aku idop skang neh tanpa dia di sisi..sume salah aku sebab xkasi dye sambung master..aku sedey sgt..dulu boley dikatakan ari2 aku jumpa dye..tapi skang neh..seminggu skali..aku tau aku neh mengada2,aku patot bersyukur sebab masih boley jumpa dye hingga ari ini..tapi idop aku sunyi..aku ase down sgt2 setiap kali kami nak berpisah..seperti sebahagian dari diri aku pergi bersamanya..terase jiwa sgt kosong..aku xberdaya nak wat ape2 keje tanpa dia di sisi..dye seperti cengkerang aku,..tempat aku bergantung idop..aku wat ape2 aje mesti dia ada..time aku malas..dye yang kalut suh aku studi..time aku susah..dia la yg banyak tolong aku..time aku sedey dia pujuk aku sampy bermati2 matian..lau aku ilang semangat..dia akan kuatkan aku smpy aku bangkit...tapi skang..aku xley berharap seperti dulu yg dia ada untuk aku..sume kerja kena wat sendiri..bila da bersendiri neh..baru aku tau betapa lumpuhnya aku tanpa dia..aku xmampu buat apa2 tanpa dia..betapa dia adalah matahri aku..;(.. kadang bila aku perlukan dia n dia xada..aku ase nak marah sgt..tapi aku xtau nak marah kat sape..lepas tuh sume kerja x terhandle..everything become worse..my attitude, my behaviour, my emotion, myself.. my hearts sure ly miss him badly..im scared of future..what circumstance i will face..;(..im scared of myself too..

No comments:

Post a Comment