Monday, October 29, 2012

sembang lebat!

menyampah..kau igt kau da banyak pengalaman kau hebat lah..semua mausia kat bumi neh mesti ade je perangai yg annoying tuh kan..xkire la dorang tuh bodoh ke cerdik ke cantik ke xbrape nk cantik ke, tua ke muda ke, baik or jahat, innocent or expert..they just have stupid anooying side which call EGO..kau nak cakap kau tuh hebat la sebab ko da expert macam2 mnda..helo..lau ko tuh pandai skali pon xsemestinye ko ley cakap ape yg kau nak..boley x kalau ko duduk diam n dengar je ape aku nk cakap..neh x belom apa2 da sembur aku..aku telepon nk bgtau masalh aku..bukan nak dengar ur perfect tazkirah ntah hape2 tuh..ko xcakap pon aku da tau la..seolah2 nak cakap yang..manusia xboley idop tanpa makan.wat the fish?? wahat big deal?daripada cakap menda yg orang da tau,,,better u just keep listening duh

No comments:

Post a Comment