Wednesday, September 26, 2012

hari ini..

hari ini saya ada kelas pagi pukul 8..tapi sy xada mood nk pegi..sebab semalam sy tunggu pelangi sy kol saya..tapi dye bz sangat..saya cubabuat2 xtahu..malas nak layan sangat perasaan yg tah hape2 neh..tapi bila saya cuba lelapkan mata..ingatan saya ada pada dia..sy berdoa agar saya xterpikir kan sgt dye..yela tuh..hurm..saya try pasang radio kuat2 smpy bunyi dengkuran farahin pon xdengar..hihihi..tapi saya xdapat tidor jugak..sebab beban rindu neh terlalu kuat..kadang2 saya terpikir kenapalah saya paksa dia cari kerja..bila tgk sendiri macam mana dia usaha nak crai kerja, kesiannya kat dia...dapat untung xseberapa..tapi ari2 buzy dan leteh dan xda masa utuk saya..saya cuba untuk memahami..tapi saya xdapat menfikan kinginan hati saya nak dengar suara dia malam2 sampai saya tertido..tapi seperti yang saya sedia maklum.,idop bkan macam sedia kala..normal sekarang bukan lagi normal macam dulu..saya terpaksa menghadapi perubahan environment yg agak drastik..sy xmahu kembali kepada diri sy yang lama dahulu, di mana saya malas, xda hati nak buat apa2 pon..maybe sebab xda semangat, bila Tuhan beri pelangi pada saya..baru saya rasa benafas,,baru saya tahu buat kerja, baru saya tahu nak layan sume orang dengan baek..tapi satu hal yang saya xsedar..saya xmenghargai pelangi saya dengan baek..mungkin kerana dia terlalu baek..hingga sy xboley nampak sedikit kesalahan dia..tapi itu suma dulu..skarang sy kena bisakan diri idop tanpa dia di sisi menemani saya..tapi hati saya sakit..saya xtau knapa saya mampu sekuat itu..saya xmampu mencoba pon,,,,knapa saya perlukan dye..knapa sy xboley jadi kuat macam orang laen..YA ALLAH jangan lah tinggalkan kakngah..kakngah sangat lemah tanpa sesiapa di sisi..jiwa kakngh rapuh YA ALLAH..:(

No comments:

Post a Comment