Wednesday, September 26, 2012

forever alone

sunyi dan sedey..kehidupan tidak  seperti sedia kala..tapi kehidupan menjadi seperti dulu..dulu yang tidak didukai..dulu yang menjadi mimpi ngeri.. saya fikir pelangi yang saya dapat dalam 2 tahon neh akan kekal..tapi nampaknya dia semakin pudar dibawa hujan dan panas..saya mula mengejar pelangi itu..tapi dye seakan2 tidak mengerti dan terus pergi jauh dari saya..rupa2 nya pelangi ini tidak seindah dulu..mungkin saya patot mengerti..indah itu memang ahnya sementara..tapi sy sudah hidop slama 2 tahon bersama pelangi itu..saya mahukan nya kembali..saya xdapat bertahan tanpa pelangi..sy mersa keseorangan..tapi pelangi saya juga tidak berdaya menjaga saya seperti dulu..dia banyak tanggungjawab terhadap orang laen..tanggungjawab yang lebih hakiki..tanggungjawab yang akan dipersoalkan Tuhan bila di akhirat nanti..sy mohon tuhan satukan kami dengan hubungan yang halal..saya mahu dia di sisi saya sepanjang hayat..saya harap dia sentiasa mendpat barkah dan rezeki juga kegembiraan.
 mungkin hari2 mendatang saya tidak akan gembira seperti dahulu..tapi saya mohon Tuhan kuatkan saya untuk setaon neh..saya berharap saya dapat menmpuh setaon neh dengan kuat dan kuat..hindari lah saya dari rasa malas,murung dan keseorangan..beri saya akal fikiran dan kegembiraan untuk membuat semua kerja saya dengan tekun dan amanah..saya tiada siapa2 di sisi untuk menemani..saya pohon Tuhan sentiasa ada di sisi saya untuk beri kekuatan kepada saya dan si dia..AMIN

No comments:

Post a Comment