Wednesday, December 8, 2010

Miskin utk Moto

haih..dh cuti2 sem ni,duet xda,pastu moto pulak rosak..adoi2,sudah jatuh ditimpa meja la pulak...
umah aku ada 4 ekor moto,tp yg paling aku syg,namanya amy..eh2, hondo NX(nama ganas ja)
meh nak crita sikit pasal moto nih:
moto ni keluaran honda..awai2 dulu honda buat Honda Hurricane 105(nama bajet nak ganaih).



Honda Hurricane,amacam ganas kan

 
masked rider punya moto kot...


pastu pemintaan x menggelikan,honda buat stai p ubah n mekap2 baru dan jadilah honda NX105.Kemudian harinya pak aku pon bli moto ni ( skrang dia dh menyesal beli sbb spare part mahai)
moto ni moto generasi nih, dari pak aku turun kat abg,turun kat abg lg,pastu bru turun kat aku,dh buruk dh masa sampai kat aku..

semalam,aku bangun awal pagi nak baiki moto ni..



moto yg rosak + tenggelam dlm banjir = matila aku






yeah,tiba masanya utk tunjuk stai kat pak aku,pomen2 moto






abah,mamat pinjam spanar abah sat noh






lunyai moto ni aku kerjakan,yahuhu






ha,hampa tngok,boleh jugak dihidupkan,aku pon p bangga dri kat abah aku..huh




dh best2 buat moto di siang hari,x dapat pulak keluar utk test kepower an moto aku...haih,x po la,dh nasib badan




p/s: Jangn jeles yuk si gadis comel,muaaahaahahaha

No comments:

Post a Comment