Monday, December 13, 2010

jom maen travian!

huhu..rini my hubby memperkenalkan aku game baru..iaitu travian..sungguh2 dye suh ak maen..xtau la ape yg bes sgt.da dye suh maen..aku pon maen jela...

tyme nak suh maen tuh..dye ajar aku step by step..start dari nak daftr..sampai la nak bina kmpung aku..
oh lupe lak nk gtau.travian ni game yg berkaitan tentang strategi untuk pembinaan kawasan kampung..dlm game neh aku ade kampung aku sendiri..n aku mesti tanm byk sumber,bina bangunan.ade askar sendiri..da mcm2 lah..nak tau survey sendiri k.or lau uols ade hubby yg suke maen menda neh..suh la dye terang kat uos ok..

mcm yg en hfis neh wat.dye terang kat aku,da mcm ala2 perbahasan parlimen da..serius giler..aku da xde mood nk dgr pon dye paksa..mcm la menda neh masuk final..kah3..(jgn mrah aaaa~~)

so sape2 nak maen..ini link dye..hafis feveret game
.setakat neh populasi kmpung aku ade 19..xtau la lepas neh kan..huhu..sedang berusaha nak menyingi my hubby..huhu

dtulis tanpa perasaan oleh si gadis pada pukul 2:46 am

No comments:

Post a Comment