Saturday, December 18, 2010

bosan betol bile terlebey lembot neh

tegor ckit pon nak touching..mcm la baru kenai sehari dua..makin besar makin mnja..lau manja yg menceriakan xpe gak..ni nak menangis bagai..mcm la aku ni terok sgt..wat touching lebey2 lak..lau da menyampah sgt..aku pon boley belah..xhingin nak duk cni lama2..menda kecik pon xley nak handle..argh tensen! nak balik umah! ;(

im just an ordinary gurl..sumtyme i said sumthing stupid,rude,noisy,
but it doesnt mean im bad gurl..sumtyme it just come out from my mouth..n u shudnt be so emtional bout it..
just let it go..take it easy la..haizz..xkan la nak aku sopan santun setiap masa..ni la yg susah lau duduk sebumbung ngn orang yg terlebey lembot neyh! cakap kasar ckit nak nangis bagai..sori la yek! da aku memg camneh..bukan nye aku kutuk pon..just tegor ckit je..maybe kasar..tapi xkan aku nak tegor dengan sopan santun macam kau..da sejak azali memg camtuh..deyyy

No comments:

Post a Comment