Sunday, January 13, 2013

sedih

sedih dengan diri sendiri..ada satu hari ag untuk studi paper biofarm..tapi xde mood la...xtau la knapa..sedih je memanjang.nak kena ada hubby kot baru ok..huhuu..tapi rituh ley je berjuang..xtau la..maybe ada la kesilapan diris endiri..sma ada sengaja atau x dsengajakan..YA ALLAH kuat kan lah hambamu yang lemah ni dalam meneruskan perjuangan untuk belajar...bantu aku agar bergerak ke hadapan..aku tau aku antara markah paling sedikit..tapi nak wat camana..sume da berlaku..tolog aku hadapai masalah akan datang..bantu aku untuk setttle Final exam aku dengan cemerlang..entah lah..aku da xda hati..tgk je keputusan sensor tadi ebtol2 buat aku xberdaya..padahal emmg salah aku pon..dan sume tuh akan kembali berulang..kalau aku xwat ape2 kat paper biofarm aku. oleh itu aku harus buat yang terbaik..memg carry mark tuh bukan yang terbaik pon..hurmmmmmm....salah aku..buakn salah org laen..kenapa la aku lemah..asa payahnya nak meneruskan kehiduupan kat muka bumi ni tanpa sokongan..dengan bersendirian..dengan diri yang banyak sgt khilafnye..ermmmmm....;(...hnaya mampu bertwakkal...,berserah..sesunggunya aku pasrah.....
hummm

No comments:

Post a Comment