Sunday, January 20, 2013

....

saya xpandai bercakap mcm org laen,,sy xpandai dlm pelajaran..dan saya tidak bagus pon dalm berkawan..saya xharap untuk puaskan hati org..tapi saya harap org dapat layan saya seadanya..untuk meminta kesamarataan..mungkin sy xlayak..terlalu banyak kekurangan dalam diri..tiada kelebihan unntuk diberi...xdpaat menjadi kebanggan ibu bapa..menjadi pelindung pada org laen..kadang2 mahu hilang dari dunia..saya tanak marahkan org len..saya tanak paksa org terima or sukakan saya..sebab sy sendiri pon xsuka terpaksa sukakn org laen..saya berharap sume org hepi dengan hidup masing2..begitu juga saya..semoga Allah ampunkan dosa saya..terlalu banyak khilaf saya denga Allah dan juga ibu bapa sy....kalau saya dilupakan..itu salah saya sendiri..mngkin saya tak berhak untuk semua itu..mungkin ujian ini datang kerana Allah mahu saya jadi lebih baik..Ya Allah..kakngah tau kakngah bukan hamba yang baek..tapi jangan tinggalkan kakngah..kakngah mohon jagalah dan lindungi lah kakngah..maafkan kakngah atas kesilapan dan kejahatan kakngah..

No comments:

Post a Comment